Gavau laišką iš Julianus Inkaso, ką daryti toliau?

Pirmą kartą gavau iš skolų išieškojimo įmonės priminimą apie skolą. Ką turiu daryti?

Padenkite skolą iki laiške nurodyto mokėjimo termino dienos.

Patogiausia yra sumokėti Julianus Inkaso naudojant el. laiške nurodytą banko nuorodą. Nesumokėtą sąskaitą galima apmokėti naudojant iš anksto užpildytą mokėjimo pavedimą interneto banke, nesvarbu, kokį įrenginį naudojate ir nesvarbu, kur esate.

Taip pat galite apmokėti ir Julianus Inkaso savitarnoje, kuri Jums yra prieinama 24/7 (toliau Julianus savitarna). Jeigu neturite galimybės iš karto sumokėti visos skolos, tai galite sudaryti mokėjimo grafiką. Prisijunkite ČIA!

Jeigu kils klausimų, rašykite pokalbių internetu (chat) dalyje, elektroniniu paštu klausimai@julianus.lt arba skambinkite telefonu +37052032991.

Kartu rasime sprendimą!

Mano kontaktinė informacija nėra teisinga. Ką turiu daryti?

Jūs turite teisę kontaktinius duomenis pataisyti bet kuriuo metu.

Teisingus kontaktinius duomenis galėsite perduoti per Julianus savitarną. Prisijunkite ČIA.

Jeigu kils klausimų, rašykite pokalbių internetu (chat) dalyje.

Jei kontaktiniai duomenys bus teisingi, galėsite būti tikri, kad visa svarbi informacija Jus pasieks laiku.

Mano skolos išieškojimas neturi pagrindo!

Jeigu turite dokumentą (pvz., mokėjimo kvitą, atleidimą nuo šiukšlių išvežimo, teismo sprendimą ir pan.), kuris įrodo, kad reikalavimas neturi pagrindo, persiųskite jį mums per Julianus Savitarną. Taip pat galite rašyti el. pašto adresu klausimai@julianus.lt.

Jeigu kils klausimų, rašykite pokalbių internetu (chat) dalyje.

Jei prisiregistruoti prie savitarnos nepavyks, kuo skubiau susisiekite su mumis telefonu +37052032991 ir paaiškinkite situaciją.

Tam laikui, kol reikalavimas bus išaiškintas, sustabdysime skolos išieškojimą.

Bankrutavau, kodėl turiu sumokėti skolą?

Jei Jūsų atžvilgiu buvo pradėta bankroto procedūra ar paskelbtas bankrotas, informuokite mus apie tai raštu el. pašto adresu klausimai@julianus.lt.

Bankroto procedūros pradėjimas neatleidžia iš karto ir nuo skolų padengimo.

Bankroto procedūra neatleidžia nuo einamųjų sąskaitų mokėjimo!
Paskelbus Jūsų bankroto sprendimą atsiradusias skolas visuomet reikia apmokėti!

Skolininkas yra miręs, kodėl siunčiate pranešimus apie skolas?

Jei skolininkas yra miręs, informuokite mus apie tai raštu el. pašto adresu klausimai@julianus.lt.

Gavau pranešimą apie skolą, kuris priklauso trečiajam asmeniui. Ką daryti?

Kontaktinė informacija, tokia kaip telefono numeris ar adresas, gali keistis, bet labai dažnai paslaugos teikėjas apie tai nėra informuojamas. Tokiu atveju pranešimai apie skolą gali būti išsiųsti senais kontaktiniais duomenimis.

Jeigu gavote pranešimą apie skolą, kuris priklauso trečiajam asmeniui, informuokite mus apie tai telefonu +37052032991 arba elektroninio pašto adresu klausimai@julianus.lt.

Sutvarkysime duomenis ir Jums kitų asmenų duomenys nebebus siunčiami.